gooodmorgon gooodmorgon ...lalalalla

hej på er alla mina kära läsare!
idag har jag vaknat på rätt sida som dagen har börjat. Kan bero på att jag är hemma själv...(?) jaja..skit samma, det är det bästa jag vet, kan ja berätta för er .. jag älskar att vakna och sedan vara hemma själv,för jag har oftast inget morgon humör,då vill jag helst vara hemma själv.

då fick ni reda på en sak utav mig,härligt!
jag vet inte riktigt vad som händer idag,eller jo.. ja måste skriva min slutsats i so, sen ska ja lämna in arbetet i morgon och kan då äntligen slappna av. fyfan vad skönt.. och gud vad jag skriver.. 
ni ska få outfit idag också,men den lär inte vara så snygg eftersom att jag bara ska vara heeemmaaa, vi får se hur det blir:)

btw: kan inte sluta tänka på jake gyllenhaal..........så jävla snygg......dessa tre killar ligger på topp nu som inte går en dag utan att tänka på dom (a)



och i blaaaaaaaaaand
,
som om ni bryr er , tänker la ni. 
men gör inte de då :) ahaahha, ja tycker såhär och ja lägger ut de även fast ni kanske inte bryr er eller tycker de är onödigt:)

aja.. nu ska jag snart äta frukost & ta mig en dusch eller något.
puss

Kommentarer
Postat av: Liv

Gud vilka snyggingar Justin, Zac asså dem är rikigt söta

2011-01-23 @ 09:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0