HEJ

HEJ PÅ ER MINA BLOGGLÄSARE 
iiidag, har jag liksom inte gjort så himla mycket dårååååå .... jaghar städat mitt rum som typ va skit jobbigt(?) 
städar aaaaldrig.. de gör min mamma åt mig, så asså aaaa... va ska man säga?! sen åkte jag hem till pappa oh de va ju skönt att de va städat härååå liksom...
ne ja skojade bara med er:)
men det sammanfattar min dag
*städat
*åkt till pappa!
nu sitter jag här med min bärbara dator med syrran brevid med en annan dator. vi sitter lite vid skype , msn och allt möjligt.. i morgon drar vi iväg till farmor och farfar borta i töreboda:)
kommer deklart bli mycket uppdatering där borta .. iallafall så mycket jag orkar!

ne , nu ska jag faktiskt leta lite kläder på internet och ringar osv osv...uppdaterar om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0