förlåt förlåt

förlåt, för en sån hemsk dålig uppdatering. men jag orkar faktiskt inte blogga. 
men nu har jag lov och då måste jag ha en blogg, så det är ingen idé att jag tar bort den. för då skaffar jag bara nya och nya hela tiden.
så jag håller kvar denhär:)
under tiden jag inte har bloggat har jag varit med kompisar och haft mycket arbete med skolan.
skönt att det är lov nu,för de behövs.

igår sov min bästavän hemma hos mig.super mysigt som vanligt, gillar den tjejen alltså www.mhaakon.devote.se
idag har jag haft te utbrott på min hy osv osv osv ....för ja köpte nytt smink igår, men de var inte alls bra. ne ..fyfan..haha!
nu ska ja planera resten av dagen med mallan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0